با افسردگی درمحل کار چه باید کرد

شما حتی وقتی افسرده هستید می‌توانید کار کنید اگر چنین شرایط سخت است اما به کار کردن ادامه دهید افسردگی می‌تواند توانایی شما برای مراقبت از خود تهدید کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، عطا اسلامی ، روانشناس گفت: مقابله با افسردگی به مجموعه ای از افراد نیاز دارد که مراقبت شما باشند و شمارا حمایت کنند .
وی افزود: این مجموعه می‌تواند شامل مشاور، همسر، والدین و دوستان شما باشد اما به یک نفر دیگر نیز در محل کار نیاز دارید کسی که با او ارتباط اجتماعی دارید.
اسلامی بیان کرد: کسی که ازاو یاد میگیرید و به نظرات و داوری‌های او اعتماد دارید.
این روانشناس و مشاور تصریح کرد افسردگی به توانایی شما برای حفظ ظاهر و زیبایی آسیب می زند و شما به کار خود و کیفیت آن فکر می کنیدتا ظاهر و زیباییتان .
وی در ادامه گفت :هدف این است که صبح زود به سادگی از خانه خارج شوید و تمام دغدغه شما این باشد که از خواب برخیزید و لباس خود را پوشیده و به سر کار بروید.
‌وی با اشاره به اینکه باید مواظب خود بود افزود: الان موقع آن نیست که پروژه اضافی انجام دهید باید از محدودیت‌های خود آگاه باشید، از اضافه کاری نماندن آن احساس عذاب نکنید‌ وی توصیه کرد : ورزش کنید چون ترشح آندروفین به بهبود شما کمک می کند، استراحت کنید، بخوابید اگر چه ممکن است سخت به نظر برسد اما بهبودی نیمی از موفقیت شماست.
اسلامی در پایان تاکید کرد: هرچه بیشتر آرامش داشته باشید بیشتر به حالت بهبودی نزدیک میشوید.
انتهای پیام/ی

افسردگی در محل کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.