مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل؛

سازمان‌های مردم نهاد در حوزه پشتیبانی از مدافعان حرم نیز فعالیت کنند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه پشتیبانی از مدافعان حرم نیز فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در نشست مشترک دبیران ومدیران سمن‌ها با مسئولان ستاد پشتیبانی مدافعان حرم افزود: سازمان‌های مردم نهاد در فعالیت‌های خود پشتیبانی از مدافعان حرم را تعریف کنند و در این راستا نیز فعالیت کنند.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد در سال‌های اخیر در زمینه‌های بهداشت، خیریه، محیط زیست و گردشگری فعالیت‌های زیادی را انجام داده‌اند که این فعالیت‌ها بسیار شایسته بوده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: فعالیت سمن‌ها در حوزه حفظ ارزش‌های دینی ودفاع مقدس نیز ضروری است، سازمان های مردم نهاد،  پشتیبانی از مدافعان حرم را نیز در فعالیت‌های خود تعریف کنند.

شفیعی بحث مدافعان حرم و پشتیبانی از آنان یک پروژه‌ ملی است و وظیفه ما این است درهرمقام ومسئولیتی  پشتیبان مادی و معنوی مدافعان حرم باشیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم توسط سازمان‌های مردم نهاد یک اقدامی شایسته بود اما وظیفه ما درقبال این دلاور مردان فراتر از آن است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت و توانایی و انگیزه سمن‌ها می‌توان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت در پشتیبانی از مدافعان حرم سربلند از این پروژه ملی در بیاییم.

 

انتهای پیام/ح

ضرورت فعالیت سمن‌ها در حوزه حفظ ارزش‌های دینی و دفاع مقدس

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.