اردبیل؛

اردبیل میزبان همایش ملی انجمن ام اس ایران

مدیرعامل انجمن ام اس استان اردبیل گفت: همایش انجمن ام اس ايران در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مریم وحدتی، مدیرعامل انجمن ام اس استان اردبیل افزود: این همایش طی روزهای چهارشنبه 11 و 12 مرداد ساعت 9 تا 13 در سالن همایش بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور پروفسور محمدعلی صحرائیان نائب رئیس انجمن ام اس ایران، مدیرعاملان انجمن های ام اس سراسر کشور و متخصصان مغز و اعصاب اردبیل در این همایش ملی، خاطرنشان کرد: تمامی بیماران ام اس استان و علاقه مندان می‌توانند در این همایش دو روزه شرکت کنند و از امتیازهای این همایش بهره‌مند شوند.

مدیرعامل انجمن ام اس استان اردبیل با اشاره به نوپا بودن این انجمن تصریح کرد: ما فعالیت رسمی خود را از اردیبهشت ماه سال جاری و با اخذ مجوز از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در قالب سازمان مردم نهاد شروع کرده ایم و آماده ثبت نام از افراد واجد شرایط در انجمن هستیم.

وحدتی با اشاره به حمایت دو شرکت بزرگ دارویی دکتر عبیدی و اکتوور کو رو از برگزاری این همایش، تصریح کرد: در همایش ملی انجمن ام اس ایران چند نهاد دولتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان، شهرداری اردبیل، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل همکاری و مشارکت کرده‌اند.

وی با اشاره به توانمندی‌های بیماران ام اس عضو انجمن، خاطرنشان کرد: در طول همایش، نمایشگاه صنایع دستی مصنوعات چرم ساخته اعضای انجمن ام اس استان در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ح

حضور انجمن های ام اس سراسر کشور در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.