دستگیری ۱۹ سارق و خرده فروش مواد مخدر در نیشابور

پلیس شهرستان نیشابور در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۹ نفر سارق و توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت: صبح امروز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب، سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان نیشابور به اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح یک روزه پس از ردزنی‌های گسترده پلیسی با مشارکت ۱۴ تیم اطلاعاتی و عملیاتی از کلیه یگان‌های انتظامی، مواد مخدر، آگاهی، امنیت عمومی، یگان امداد و هم چنین فرماندهان انتظامی بخش‌های تابعه عملیاتی شد.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: در این طرح چهار سارق، ۳ متهم تحت تعقیب و ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در عملیات‌های مجزا دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر از اراذل واوباش در این طرح گفت: کشف یک دستگاه خودرو سواری، چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه، به همراه تعدادی لوازم داخلی خودرو مسروقه و کشف مقادیری انواع مواد مخدر از دیگر دستاورد‌های اجرای این طرح است.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم که از قبل بدلیل آلودگی صوتی و دیگر موارد شناسایی شده بودند نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضائی در برخورد با هنجارشکنان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، رضایت مندی عمومی و افزایش احساس امنیت عمومی است که این مهم با تاکید دستگاه قضایی با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط فرماندهی انتظامی شهرستان پیگیری می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.