قاتل جوان ۱۸ ساله در کمتر از ۹ ساعت دستگیر شد

جوان ۱۸ ساله متهم به قتل در شهرستان نیشابور در کمتر از ۹ ساعت دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: یک مورد نزاع دسته جمعی در محدوده خیابان سیمرغ به مرکز ۱۱۰ اعلام که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ قدس به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی در محل حادثه مشخص شد چهار مرد جوان به علت اختلافات قبلی با سلاح سرد با یکدیگر درگیر که یکی از آنان از ناحیه گردن مجروح و توسط عوامل امدادی به بخش ICU بخش بیمارستان ۲۲ بهمن انتقال یافت که علیرغم تلاش فراوان پزشکان معالج فوت کرده است.

سرهنگ بیات مختاری افزود:با اعلام قتل تیم‌های از کارآگاهان تشخیص هویت و دایره مبارزه با جرایم جنایی با دستور مقام قضائی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم اصلی آغاز کردند.

وی ادادمه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌های پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم ۲۵ ساله را در یکی از نقاط حاشیه شهر نیشابور شناسایی و در یک اقدام ضربتی او را کمتر از ۹ ساعت از وقوع قتل دستگیر کردند.


کلاهبرداری با شگرد کمک به عتبات عالیات



فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری کلاهبردارنی که با شگرد کمک به عتبات عالیات در روستا‌های شهرستان نیشابور کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر جمع آوری مشکوک کمک برای عتبات و عالیات از سوی ۲ مرد جوان در سطح روستا‌های بخش سرولایت بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه "کلاته محمد جان" بخش سرولایت به محل اعزام شدند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: در تحقیقات میدانی ماموران این فرماندهی مشخص شد این افراد که با بومی این استان نیستند با یک دستگاه پیکان وانت با مراجعه به روستا‌های بخش سرولایت با چرب زبانی و برانگیختن احساسات اهالی کمک و نذری آنان را شامل وجه نقد و احشام برای عتبات و عالیات جمع آوری می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی کلاته محمد جان با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض، این ۲ مرد جوان آنان را برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی گقت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی تاکنون به چهار فقره کلاهبرداری با شگرد جمع آوری کمک به عتبات عالیات اعتراف که با دستور مقام قضائی تحقیقات از آن‌ها توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شهروندان درخواست کرد در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام // س. ح.
 


دستگیری قاتل جوان ۱۸ ساله و کلاهبردارن حرفه‌ای در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.