ولیئی:

نذورات قربانی تهرانی‌ها به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در روز عید سعید قربان ارائه کرد.

نذورات قربانی تهرانی‌ها به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به همیاری و همکاری مردم نیکوکار و حامیان طرح اکرام و مراکز نیکوکاری در روز عید قربان اظهار کرد: امسال بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گوشت قربانی، نذورات و کمک‌های مردم سراسر استان در عید قربان جمع آوری شد.

وی افزود: امسال همچون سال‌های گذشته به‌ منظور احیای سنت‌های حسنه انفاق، کمیته امداد استان تهران دریافت نذورات قربانی مردم متدین و نیکوکار استان را در همه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و محل برگزاری مراسم عید قربان انجام داد.

رشد ۷۸ درصدی نذورات مردم تهران نسبت به سال گذشته

ولیئی با اشاره به رشد ۷۸ درصدی نذورات مردم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: با توجه به کمک‌های جمع‌آوری‌شده، نذورات نیکوکاران برای بهره‌مندی نیازمندان در بسته های یک تا 2 کیلو گرمی بین خانوارهایی که فرزندان دچار سوء تغذیه دارند، ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و خانوار هایی که سرپرست بیمار دارند، توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: سال گذشته بیش از ۷۲۷ میلیون تومان مشارکت‌های مردمی به ‌صورت نقدی و غیر نقدی در بخش نذورات قربانی توسط نیکوکاران پرداخت شد.

وی با اشاره به روش های دریافت غیرحضوری نذورات قربانی نیکوکاران اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند مبلغ نقدی نذورات قربانی خود را طریق شماره گیری کد #۰۲۱*۸۸۷۷* ، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا شماره گیری سامانه تلفنی ۷۳۵۵ به راحتی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۱۷:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
قربانی کردن خوبه اما بیئیم این مطلب را جا بیاندازیم که باهمین سرمایه ها میشود یک کارگاه تولیدی راه اندازی وچند جوان را مشغول به کارکردیا باآپارتمان سازی آنهارا صاحب مسکن نمودتا شرایط برای ازدواج محیا شودوجوانان جامعه به گناه آلوده نشوندکه به یقین میتوان گفت این ثوابش بیشتر نباشدکمتر از قربانی کردن نیست
آخرین اخبار