کمیته امداد در هفته ای که گذشت؛

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد/برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله

مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) را با یک کلیک مشاهده کنید.

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد/برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحلهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد

حسین فتح آبادی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در نظر داریم تا پایان سال 96 حدود 6 هزار و 303  فرصت شغلی پایدار و مناسب را برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد کنیم، اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد از طریق موسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد، بخشی از مشکلات خانواده خود را رفع کنند.

ریالی از کمک های مردمی صرف برپایی پایگاه جشن عاطفه ها نمی شود

ابوالقاسم رستگار مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ریالی از کمک های مردمی درجشن عاطفه ها صرف برپایی ایستگاه های جشن عاطفه ها نمی شود، بلکه تمام آن صرف امور تحصیل دانش آموزان و دانشجویان می شود، بیان کرد: روش دریافت کمک های نقدی از طریق واریز به شماره حساب 3333 نزد بانک ملی است، همچنین  خیران می توانند از طریق شماره گیری کد *8877*1# یا اپلیکیشن سکه، کمک های خود را به جشن عاطفه ها پرداخت کنند.

کمک 650 میلیارد تومانی خیران به کمیته امداد در 5 ماهه نخست امسال

علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: خیران مبلغ 650 میلیارد تومان در 5 ماهه ابتدای امسال، به کمیته امداد کمک کرده اند که شاهد رشد 48 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

حمایت حامیان از ۷۶۲ سادات ایتام و فرزند محسنین تهرانی

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۷۶۲ یتیم و فرزند محسنین سادات تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۲۵۹ نفر از این تعداد، یتیم و ۵۰۳ نفر، فرزندان خانواده های سادات هستند.

جمع آوری بیش از 35 میلیارد تومان نذورات در طرح "نذر قربانی"

علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تقدیر از مشارکت مردم نیکوکار سراسر کشور در طرح «نذر قربانی» کمیته امداد گفت: بر اساس آمار‌های اولیه، تاکنون ۳۵ میلیارد و ۲۶۶میلیون و ۲۴۷ هزار تومان نذورات نقدی و غیر نقدی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شده است.

فعالیت بیش از یک هزار موسسه خیریه و 975 مرکز نیکوکاری در کشور

بهمن دستاری مدیر کل هماهنگی شبکه های مردمی و موسسات خیریه کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 250 موسسه خیریه و 975 مرکز نیکوکاری در محلات با کمیته امداد در حال همکاری هستند و به نیازمندان خدمت رسانی می کنند،اضافه کرد: با توجه به اینکه این موسسات بیشتر در مناطق برخوردار قرار دارند، در تلاش هستیم تا تعادلی در ایجاد موسسات خیریه در مناطق محروم و برخوردار در محلات برقرار شود.

لزوم پرداخت افزایش مستمری مددجویان توسط نهادهای حمایتی

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه معتقدیم که افزایش مستمری مددجویان باید از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد انجام شود، ادامه داد: بانک اطلاعاتی کمیته امداد بسیار دقیق است و تغییرات و تحولات در وضعیت مددجویان به روز می شود.

312 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند

فاطمه رهبرمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از اهداف اجرای طرح ملی جشن عاطفه‌ها را گسترش فرهنگ احسان و کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند دانست و افزود: ۳۱۲ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که مهم ترین نگرانی خانواده‌های آنها، آینده تحصیلی و شغلی آنهاست.

برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی به منظور خدمت رسانی به دانش آموزان محروم، امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله شامل روزهای 23 و 24 شهریور ماه در سطح استان تهران و سایر شهرهای کشور و همچنین 19 مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار