مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی تبریز؛

برگزاری دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریز

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی تبریز از برگزاری دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریز خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی تبریز گفت: متقاضیانی که سطح فناوری خود را تکامل یافته می‌دانند و علاقمند به فروش و یا توسعه فناوری خود می‌باشند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام فناوران برای حضور در این نمایشگاه گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.rinotex.ir نسبت به ثبت نام و اعلام حضور اقدام کنند، ثبت نام در این بخش برای کلیه شرکت‌های دانش بنیان و فناوران امکان پذیر بوده و متقاضیان باید از طریق سامانه نرم افزاری ثبت نام و حداقل اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

جهانگیری، افزود: در کنار سالن‌های اصلی پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی سالن مجزایی برای این بخش پیش بینی شده است که کلیه ثبت نام کنندگان ( پس از ارزیابی اولیه ) در آن ساماندهی شده و می‌توانند نسبت به فروش محصولات فناورانه خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش برنامه‌ریزی شده است که تورهای سرمایه‌گذاری، بازدید مسؤولان و حضور نهادهای حمایت‌کننده به فروش محصولات کمک کند.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی همچنین از انتخاب غرفه برتر در دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان خبر داد و افزود: به غرفه برتر در این نمایشگاه بر اساس آرای مردمی جایزه نقدی و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX، 2017 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرسwww.rinotex.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار