مدير منطقه 2 شهرداری همدان؛

پیشرفت 20 درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی اکباتان

مدير منطقه 2 شهرداری همدان از پیشرفت 20 درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی اکباتان خبر داد.

پیشرفت 20 درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی اکباتانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا ابرار خرم مدير منطقه 2 شهرداري همدان با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پروژه پیاده‌راه سازی اکباتان، افزود: پیاده‌راه‌سازی اکباتان در دو فاز 300 متری اجرا می‌‌شود که اکنون حفاری و خاکبرداری 300 متر اول انجام شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و تأسیسات در فاز اول پیاده‌راه اکباتان در حال تکمیل است، گفت: منتظریم دستگاه‌های خدمات‌رسان انشعابات را جابجا کنند که این اقدام در حال تکمیل است؛ پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته زیرساخت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در فاز  اول کامل اجرا شده باشد.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان بیان کرد: 100 متر اول پیاده‌راه اکباتان بتون‌ریزی و آماده شده است و از امروز اجرای سنگ‌فرش 100 متر اول آغاز شده است.

ابرار خرم اجرای انشعاب آب و فاضلاب و برق را برای انجام کار عمرانی مهم دانست و ادامه داد: به دلیل اینکه در پروژه پیاده‌راه اکباتان کار تأسیساتی زیاد است به منظور رفاه حال مردم کل سطح خیابان اکباتان را یک باره تخریب نکردیم تا امکان تردد باشد.

وی بیان کرد: کل اعتبار پیش‌بینی شده پیاده‌راه سازی اکباتان پنج میلیارد تومان است که تاکنون 1.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است؛ در بحث مبلمان پیاده‌راه اکباتان نیز حدود 700 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده و سازمان سیما، منظر و فضای شهری در حال پیگیری این موضوع است.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان سنگ‌فرش به کار گرفته شده در پیاده‌راه اکباتان را از نوع سنگ فرش پیاده‌راه اکباتان دانست و گفت: با اجرای سنگ‌فرش در پیاده‌راه اکباتان توان اجرای ترافیک شهری نیز هست و با اجرای کامل پروژه امکان تردد خودروهای امدادی از اورژانس، آتش‌نشانی و... وجود دارد.

انتهای پیام/ص.ف

پیاده راه اکباتان تاکنون 20 درصد پیشرفت داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.