امیری اصفهانی:

پایان ریاست 3 ماهه امیری اصفهانی در تعزیرات با آمدن انصاری

رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات سازمان آزاده ای است که مسیر سخت تری دارد و باید این مسیر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تکریم مهدی امیری اصفهانی رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی و معارفه جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز( سه شنبه) برگزار شد.

امیری اصفهانی رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود در سازمان تعزیرات حکومتی، اصلی ترین کار این سازمان را آزادگی در مسیر انقلاب دانست و اظهار کرد: آزاده بودن امام حسین(ع) را باید سرلوحله خود قرار دهیم و سازمان تعزیرات باید سازمانی آزاده باشد و مسیر سختی را پیشرو دارد و باید به نتیجه برسد.

وی در ادامه افزود:بنده کار خود را در مدت کوتاهی یعنی از نیمه ماه رمضان (مصادف با میلاد امام حسن (ع)) آغاز و اکنون که در ماه ذی الحجه پایان دادم.

رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ظرفیت کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در این سازمان ظرفیت های بسیاری نهفته است که اگر با یکدیگر منسجم شوند، در کوتاه ترین تراز قرار خواهند گرفت.

امیری اصفهانی گفت: در این مدت سابقه کاری خود در سازمان تعزیرات یقین پیدا کرده ام که هیچ راه دیگری جز آزادگی، رعایت انصاف و حق در مسیر توفیق سازمان تعزیرات نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.