در جلسه معارفه وزیر دادگستری مطرح شد؛

تاکید آوایی به دقت در صدور احکام تعزیرات حکومتی

وزیر دادگستری گفت:احکام تعزیرات حکومتی باید به دقت تنظیم شود زیرا ممکن است زندگی مردم نابود شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری دولت دوازدهم در مراسم تودیع و معارفه وزاری قدیم و جدید وزارت دادگستری که امروز(سه شنبه) برگزار شد،اظهار داشت:از نمایندگان مجلس تشکر می کنم که به بنده رای اعتماد دادند .

وی افزود:بعد از تمام شدن مسئولیت ها برخی افراد می گویند که خوب بارش را بست که این بدترین حرف است چرا که به معنی جمع کردن مال حرام است، اما امیدوارم ما بتوانیم بار خودمان را با خدمت ببندیم.

آوایی با بیان اینکه ما به خون هزاران شهید مدیون هستیم بیان کرد: امروز عده ای شهید و جانباز و قطع نخاعی شدند که کار به ما سپرده شود و این مسئولیت مهمی است.

وزیر دادگستری تاکید کرد:کارها در وزارت دادگستری زیاد است اما وظایف بین مردم بد جا افتاده و افراد می گویند وزیر دادگستری که کاری انجام نمی دهد .

وی با تاکید بر کمک به ارتقای روابط سه گانه برای سرعت در انجام کارها گفت:گاهی یک سخن نسنجیده و یک عصبانیت بی هنگام می تواند کشور رادچار آشوب کند و دشمنان را خوشحال و در یک جمله نظام و کشور را به هم بریزد، پس باید خدا کمک کند که به موقع حرف بزنیم زیرا صحبت ها به سرعت رسانه ای می شود.

آوایی بیان کرد:همه مکلف هستیم برای خدا و مردم و کشور و صیانت از خون شهدا و جانبازان که نمی توانند شبها 10دقیقه بخوابند تلاش کنیم که کشور را ارتقا دهیم و از فرصت ها استفاده کنیم تا کشور آباد شود.

وی بااشاره به اینکه از زمانی که سمت وزارت دادگستری را به بنده پیشنهاد کردند،تمام فکرم سازمان تعزیرات حکومتی بود، گفت: باید اهتمام جدی در بخش تعزیرات حکومتی داشته باشیم وجود این سازمان دارای ضرورت جدی است و از ظرفیت های آن استفاده کنیم اما باید تلاش کنیم در انجام ماموریت های این سازمان به کسی ظلم نکنیم زیرا ظلم عمر حکومت ها را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه احکامی که در سازمان تعزیرات حکومتی صادر می شود برای ما عادی است چرا که شغل ما است،گفت: برای کسی که حکم صادر می شود عادی نیست و ممکن است باعث به هم خوردن یک زندگی شود و برای نظام دشمن تولید کنیم.

انتهای پیام/

تاکید وزیر دادگستری به دقت در صدور احکام تعزیرات حکومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار