در جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس؛

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرافتخارترین سازمان دولتی فارس

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب ۴ رتبه برتر به عنوان پرافتخارترین سازمان دولتی استان فارس شناخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امروز، در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس، با گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های سراسر استان برگزیدگان این جشنواره، معرفی شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب ۴ عنوان نخست تا سوم، پرافتخارترین سازمان دولتی استان فارس در این جشنواره بود.

پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به عنوان پایگاهی پویا در انتشار اخبار و فعالیت‌های مجموعه بزرگ دانشگاه، در این جشنواره، رتبه نخست استان را از آن خود کرد.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در بخش عکس و در بخش فیلم و تیزر، موفق به کسب ۲ رتبه دوم در این جشنواره شد.

کسب رتبه سوم جشنواره در بخش ویژه نامه، دیگر موفقیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس بود.

دکتر میرزابابا مطهری نژاد رئیس انجمن روابط عمومی ایران، گفت: مهمترین نقش رسانه ها، همگرایی و ایجاد وحدت در جامعه و رساندن پیام مردم به مسئولان و از سویی دیگر، انتقال پیام مسئولان به مردم است.

وی با معرفی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی‌ها در ایران و برنامه‌های آتی، افزود: در انجمن روابط عمومی ایران، به دنبال ارتقای روابط عمومی‌ها به سطوح بالا هستیم که با همکاری مدیران سازمان‌ها و فعالان این عرصه، فراهم می‌شود.

مسعود عطایی نژاد رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس، نیز با اشاره به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره، گفت: هدف از برپایی این جشنواره استانی، از بین بردن دیدگاه جزیره‌ای در فرآیند‌های خدمت و ایجاد هم افزایی، با گردهمایی مدیران روابط عمومی سراسر استان بود تا در کنار یکدیگر، شاهد ارتقای دانش و خدمات باشیم.

انتهای پیام/ن

جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.