کمک بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام و محسنین

حامیان نیکوکار رامسری ۲۰۰ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان از ابتدای امسال تا کنون به ایتام و مشمولان طرح محسنین این شهرستان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی مردم نوعدوست، گفت: حامیان نیکوکار رامسری ۲۰۰ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان از ابتدای امسال تا کنون به ایتام و مشمولان طرح محسنین تحت حمایت این نهاد در این شهرستان کمک کردند.


وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰۶ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در رامسر هستند، افزود: این افراد از حمایت‌های مادی و معنوی ۲۰۴۸ نفر از حامیان بهره‌مند هستند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت: حامیان در بخش‌های درمان، عمرانی، جهیزیه و موردی به ایتام و مشمولان طرح محسنین از ابتدای سال جاری تا کنون کمک کردند.


سرایی به میزان کمک‌های مردمی به مرکز نیکوکاری از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و افزود: مردم نوعدوست رامسر در این مدت ۱۴۴ میلیون و ۱۰۳ هزار تومان از طریق مرکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده اند.


وی با بیان اینکه مردم این شهرستان در بخش صدقات ۲۳۲ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون مشارکت داشتند، گفت:صدقات در بخش‌های درمان، مستمری، جهیزیه، تحصیلی، مسکن و وام کارگشایی برای مددجویان هزینه شده است.


سرایی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۶ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان زکات در این شهرستان پرداخت شد، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.


وی گفت:زکات جمع آوری شده در زمینه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه، ازدواج جوانان، مسکن، اشتغال و درمان هزینه می‌شود.


هزار ۳۱۰ نفر در رامسر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


مشارکت خیران رامسری در طرح ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.