ساری؛

بهره مندی ۵۵ نفر از مددجویان از طرح‌های اوقات فراغت

۵۵ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان رامسر از برنامه‌های طرح اوقات فراغت بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  پرویز سرایی مدیر کمیته امداد رامسر با بیان اینکه این نهاد به مددجویان تحت حمایت خدمات فرهنگی متنوعی ارائه می‌دهد، گفت: برنامه‌های طرح اوقات فراغت ویژه خانواده‌های مددجو در دو بخش کانون مستقل امداد و معرفی به سایر سازمان‌ها وادارات شامل ایجاد پنج پایگاه اوقات فراغت در ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف، تربیت بدنی، کانون پرورش فکری و کمیته امداد، در این شهرستان برگزار می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه ۵۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان از برنامه‌های طرح اوقات فراغت بهره مند می‌شوند افزود: در پایگاه‌های اوقات فراغت کلاس‌های فرهنگی، هنری، فنی و حرفه‌ای، احکام و قرآن برپا می‌شود.


مدیر کمیته امداد رامسر توجه این نهاد به بخش غنی سازی اوقات فراغت را از اهمّ برنامه‌های امداد برشمرد و گفت: حضور در این برنامه‌ها زمینه ساز شکوفایی استعداد‌های مددجویان جهت توانمندسازی آنان است.


سرایی با بیان اینکه برنامه‌های طرح اوقات فراغت امسال در بیش از ۶ موضوع فرهنگی، هنری، ورزشی، اخلاقی و علمی اجرا می‌شود گفت: هدف از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت ویژه مددجویان، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی در میان آنان و شکوفایی استعداد‌ها است.


وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد از تیر ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، افزود: تمامی این برنامه اعمّ از کلاس‌ها، اردو‌ها و جشنواره‌ها بصورت رایگان برگزار می‌شود.


هزار و ۲۹۳ خانوار کمک معشیت بگیر در شهرستان رامسر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


طرح اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.