ساری،

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۳۵ بقعه متبرکه مازندران

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۳۵ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به فصل تابستان و تعطیلات مدارس، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در چند سال اخیر طرحی با نام «نشاط معنوی» در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اجرا می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن را برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند طرح نشاط معنوی دانست و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان ضرورت امروز جامعه است و این مسئله یکی از برنامه‌های اوقاف به شمار می‌رود.


حیدری با اشاره به هجمه‌های مختلف فرهنگی علیه جوانان ملت ایران اسلامی، گفت: دشمن با برنامه‌های ضدفرهنگی به‌دنبال بی‌هویت‌سازی جوانان و نوجوانان ما است که در این زمینه برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.


وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع آموزشی، تفریحی، ورزشی و اردویی در راستای طرح نشاط معنوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرای می‌شود، افزود: مربیان اعزامی از حوزه‌های علمیه با سرفصل‌های آموزشی و کارگاهی در بقاع متبرکه مجری طرح نشاط معنوی مازندران حضور دارند که هدف اصلی آن‌ها مقابله با جنگ نرم دشمن است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از اهداف اصلی طرح نشاط معنوی را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی دانست و گفت: ارتقای معارف معرفتی دانش‌آموزان، پرکردن اوقات فراغت آن‌ها و ایجاد فضای معنوی و آموزشی در جوار آستان مقدس امامزادگان از اهداف طرح نشاط معنوی به‌شمار می‌رود.


انتهای پیام/ع


آغاز اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار