کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

روحانی کاروان ایرانی در مکه امروز از بیمارستان مرخص می‌شود/ بستری 21 تن از حجاج ایرانی در بیمارستان‌های سعودی

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران گفت: در مجموع 21 تن از زائران ایرانی در بیمارستان‌های عربستان بستری هستند که صرف سه روز آینده مرخص می‌شوند.

روحانی کاروان ایرانی در مکه امروز از بیمارستان مرخص می‌شود/ بستری 21 تن از حجاج ایرانی در بیمارستان‌های سعودیپیرحسین کولیوند معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر 17 بیمار در  بیمارستان مرکز پزشکی هلال احمر بستری هستند و طی دو سه روز آینده مرخص می‌شوند، اظهار داشت: همچنین 4 نفر از زائران در بیمارستان سعودی بستری هستند که به زودی مرخص می شوند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت با بیان اینکه هیچ بیماری واگیرداری بین حجاج وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ بیماری واگیردار، عفونی و بیماری سندرمی زائران ایرانی را تهدید نمی‌کند و همه حجاج در سلامت کامل به سر می برند.

وی افزود: مردم نباید هیچ نگرانی در زمینه امور پزشکی حج داشته باشند، به طور قطع پزشکان ما در مجموعه‌ها و بیمارستان‌ها فعال هستند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت بیان کرد: بیمارستان‌ها تا خروج آخرین زائران از عربستان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

کولیوند گفت: امروز حجت الاسلام والمسلمین حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره 13005 اصفهان که در مسیر بازگشت به سمت هتل محل اقامت خود مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده بود، امروز از بیمارستان مرخص می شود.

گفتنی است؛ در این حمله حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی از ناحیه کتف و پهلو مجروح شد که با کمک عوامل امدادی ایرانی و سعودی به سرعت به بیمارستان سعودی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

مسئولان بعثه مقام معظم رهبری بلافاصله پس از وقوع این حادثه پیگیری لازم را آغاز کردند و پلیس عربستان سعودی در حال بررسی و جستجو برای شناسایی عوامل این حادثه است.

انتهای پیام/

ترخیص روحانی مضروب کاروان ایرانی در مکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار