عظمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ورود 2000 نیرو به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه شهید رجایی

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: پس از پایان مهارت آموزی دوره چهار ساله، ۲ هزار نیرو به آموزش و پرورش وارد می‌شوند.

ورود نزدیک به 2000 نیرو به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه شهید رجاییحمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پذیرش این دانشگاه در حوزه تربیت معلم عنوان کرد: دانشگاه شهید رجایی به عنوان یکی از دانشگاه‌های ماموریت‌گرا در حوزه تربیت معلم محسوب شده و تفاوت آن با دانشگاه فرهنگیان در نوع تربیت معلم است چرا که این دانشگاه صرفا به تربیت دبیر می‌پردازد.

وی افزود: با توجه به ماموریت دانشگاه، امسال نزدیک به 700 نفر از بهمن ماه وارد کلاس‌های درس شده و دوره کارشناسی را آغاز می‌کنند.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تصریح کرد: علاوه بر این دوره چهار ساله دوره پودمانی برای مهارت‌آموزان در نظر گرفته شده است تا پس از قبولی در آزمون استخدامی مهارت‌های لازم برای حرفه معلمی را کسب کنند؛ در واقع این روش کمکی برای  تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه شهید رجایی

عظمتی بیان کرد: ظرفیت پذیرش در دانشگاه شهید رجایی متناسب با ظرفیت اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش است و بر این اساس امسال پذیرش 700 نفری را در این دانشگاه داشتیم.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: علاوه بر پذیرش دانشجویان طی دوره چهار ساله یک هزار و 200 نفر از طریق دوره یک ساله مهارت‌آموزی وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

عظمتی یادآور شد: دانشگاه شهید رجایی پس از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان، تکمیل ظرفیت ندارد و گزینش افراد از طریق آزمون سراسری انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۵:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
تجمع اول تا سوم مهر دراصفهان. خوزستان،چهارمحال،لرستان ،تهران،یزد،ساری.

شاغلین،آزاد،...بعداز چندماه
Iran (Islamic Republic of)
داوری
۰۴:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
حق التدریس شاغلین مگه چقدره که معاون تازه وارد آقای الهیارخان ترکمن پرداخت ان را به خزانه پر مشروط می کنند.از هزینه های اضافی بزنند، از اهدابی ها بزنند ،وحقمان را بدهند .نامرده که حق التدریسی بگیره .چه شاغل،چه بازنشسته، چه آزاد.
وقتی حق الزحمه را نمی دهند تا مشکل کوچکی را مرتفع کنیم چرا همکاری کنیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
علی ف
۰۴:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
گفتند تجمع باید باسکوت باشد، مگر ما را نای حرف زدن هست؟

تا خواستیم بگوییم حقوقمان کم است، گفتند خفه مگر نمیبینید، جنگه، جنگ تا خواستیم بگوییم حقوقمان کمه گفتند هیس زمان سازندگی هست، تا خواستیم بگوییم حقوقمان کم هست گفتند حرف نباشه آمریکا آمده بغل گوشمان افغانستان ،

تا خواستیم بگوییم حقوقمان کمه گفتند بصیرت ندارید آمریکا آمده عراق، نفت شد صد وبیست دلار، میخواهد پولی به شما بدهد که پاک پاکه، آنقدر پاک که با پولهای خودتان قاطی نکنید، گفتیم حالا دیگر حقوقمان را زیاد کنید؟!!

گفتند خفه تحریم شدیم،

تا خواستیم بگوییم حقوقمان کمه گفتند ساکت

شوخی شوخی ۶۷ درصد سفره مان کوچک شد، ۶۷ درصد قدرت خریدمان کم شد، ۶۷ درصد فقیر شدیم حالا دیگر توان کار ندارم!!

حالا دیگر باید عروسی اکبر واصغر را بگیرم، حالا دیگرباید برابی صغری وکبری جهیزه تهیه کنم، نوه دار شدم داماد دار شدم عروس دارشدم هزینه زندگی بالا و بالاتر رفت، تورم کمرشکن شد دولت قانون خدمات کشوری را ناقص اجرا میکند، دارا را داراتر کرد و بازنشسته را فقیرتر بعد یک دولت دیگر آمد، گفتیم دیگر تمومه، دولت تدبیر، دولت امید، با شاه کلید، تیم اقتصادی قوی، سخنگوی دولت اقتصاد دان، رئیس دفتر رئیس جمهور اقتصاد دان، وزیر اقتصاد ودارایی اقتصاد دان چهار سال گذشت، اتفاقی نیافتاد
آخرین اخبار