امام جمعه موقت رشت:

بهانه جویی های آمریکا در امنیت پایدار ایران خللی وارد نمی کند

امام جمعه موقت رشت گفت: بهانه جویی های امریکا نمی تواند خللی در امنیت پایدار ایران اسلامی ایجاد کند و توان دفاعی ، خط قرمزی ست که هیچگاه گذر از آن میسر نخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه های نماز در مصلای بزرگ امام خمینی این شهر گفت: از دولتمردان و دست اندرکاران انتخاب استاندار جدید گیلان می خواهم خرد جمعی و نظر بزرگان وصاحب نظران استان را در انتخاب مدیریت عالی گیلان رعایت کنند و با ایجاد وفاق و اتحاد، تسریع در روند توسعه ی استان را موجب شوند.

وی افزود: وجود روحیه ی همدلی و هم اندیشی بین مدیران اجرایی استان، موجب برون رفت از مشکلات موجود است  و وجود استانداری مدیر و مدبر و با روحیه ی بالای خدمتگذاری می تواند این هدف مهم را محقق کند.

امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا در سخنان اخیر مبنای توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 را بد دانست که این بهانه جویی های امریکا نمی تواند خللی در امنیت پایدار ایران اسلامی ایجاد کند و توان دفاعی و موشکی و قدرت بازدارندگی ایران، خط قرمزی ست که هیچگاه گذر از آن میسر نخواهد بود.

حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده خاطرنشان کرد: جریان تروریستی تکفیری منطقه اکنون به خط آخر رسیده و اینگونه ترورها نمی تواند بقای عمر دست نشاندگان صهیونیسم جهانی را در عراق و سوریه تضمین کند.

وی اذعان داشت: صحنه گردانان اصلی جنایت بزرگ نسل کشی مسلمانان میانمار توسط بودائیان، غربیها هستند که تلاش می کنند جنگهای مذهبی را در مناطق مختلف جهان شعله ور کنند و انسانیت را به انحطاط و انزوا بکشانند.

امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد: ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نزدیک است، مهمترین هدف قیام عاشورا احیای فریضه ی مهم امر به معروف و نهی از منکر بود که امروز باید بطور جد از سوی ارادتمندان آن حضرت پیگیری و اجرا شود.

حجت السلام والمسلمین شفیعی زاده تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید ، مردم استان بویژه دانش آموزان و دانشجویان ملزم ‌بر مشارکت همگانی در جشن نیکوکاری و کمک به دانش آموزان نیازمند هستند.

انتهای پیام/اص

بهانه جویی های آمریکا  نمی تواند به امنیت ایران آسیبی بزند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.