امام جمعه موقت رشت:

افزایش تحریم ها ، فرصتی برای افزایش اتکا به داخل

امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: علاج و راه حل همه تحریم ها اتکا کردن به نیرو و بنیه داخلی و استفاده بهینه از این فرصت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین پوررضا، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر با تاکید بر بدعهدی غرب در برهه ها و عرصه های مختلف ، گفت : ملت و نظام ایران اسلامی از افزایش تحریم ها هراسی نداشته و ندارد چرا که به این تحریم ها به عنوان فرصتی برای خود اتکایی می نگرد.

خطیب جمعه رشت ، در ادامه با تبریک به متخصصان و دانشمندان ایرانی برای موفقیت در پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ ، گفت : بومی سازی ساخت و پرتاب موشک ماهواره بر از پایگاه ملی فضایی امام خمینی نشان دهنده توانمندی نیروهای داخلی و قدرت مانور دانشمندان این مرز و بوم در همه عرصه ها و حوزه هاست.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به نزدیک شدن به زمان معرفی اعضای کابینه دوازدهم از سوی رییس جمهوری گفت : یکی از مهمترین انتظارات مردم از دولت دوازدهم بهبود و رونق وضعیت تولید و اشتغال است.

امام جمعه موقت رشت یکی دیگر از انتظارات مردم را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود : بخشی از نظام بانکی کشور به مشکلاتی دچار شده است که اصلاح و ساماندهی آن باید در اولویت های اصلی دولت جدید قرارگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین پوررضا ، در ادامه با اشاره به آغاز هفته حج و اهمیت این کنگره عظیم مسلمانان ، گفت : حج و مناسک آن از ظرفیت های بسیار بزرگ و مهمی برخوردار است که میتوان برای رسیدن به اهداف برپایی این کنگره عظیم از این فرصتها بخوبی بهره برد.

وی همچنین به روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در افزایش اشتغال بسیار تاثیرگذار است و حتی دانش آموختگان مراکز دانشگاهی میتوانند با بهره مندی از این آموزش ها به اشتغال پایدار برسند.

 

انتهای پیام/اص

افزایش اتکا به داخل در افزایش تحریم ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.