درخشان: کریمی زحمت نکشد، هیچ جایی در مربیگری ندارد/ از باشگاه نفت شکایت می کنم

سرمربی سابق تیم نفت تهران گفت: علی کریمی ایرادهای فنی تیمش را گردن من نیاندازد، چرا که اگر زحمت نکشد به موفقیت نمی رسد.

حمید درخشان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات علی کریمی در پایان دیدار نفت طلائیه و گسترش فولاد و غیرحرفه ای خواندن تصمیم سرمربی سابق نفتی ها برای تعطیل کردن تمرینات این تیم بیان کرد: نمی دانم زمانیکه کادر فنی جدیدی روی کار آمده و یک هفته نفت تهران را تمرین داده است نتیجه نگرفتن این تیم مقابل گسترش فولاد چه ارتباطی به من دارد؟ با این وجود امیدوارم کریمی با رفع نقاط ضعف تیمش در هفته های آتی نتایج خوبی بگیرد.

او ادامه داد: باید به کریمی بگویم کار مربیگری سختی های خاص خودش را دارد و یک مربی درصورتی که زحمت نکشد نمی تواند به موفقیت برسد. با توجه با توانایی های کریمی اگر او تمرکز داشته باشد می تواند در نفت به موفقیت برسد.

درخشان در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات نفت تهران به دلیل مشکلات مدیریتی و مالکیتی این باشگاه تعطیل شد و من‌ در این میان کمترین نقش را داشتم. البته زمانی که علی کریمی تیم نفت را رها کرد تنها یک روز تا دیدار با پرسپولیس در سوپرجام و یک هفته تا شروع لیگ زمان داشتیم و در این مدت زحمت زیادی کشیدیم تا این تیم تا حدی به سر و سامان برسد. بنابراین بهتر است علی کریمی به جای اینکه ایرادهای فنی تیمش را گردن من اندازد و در هفته های آتی آن ها را رفع کند.

سرمربی سابق نفت تهران درمورد دریافت مطالباتش از این باشگاه بیان کرد: اگر مالک جدید نفت در هفته جاری برای پرداخت مطالباتم اقدام نکند مجبورم از راه قانونی پیگیر این موضوع باشم. مسئولان باشگاه نفت طلائیه می توانستند با من مذاکره کنند و درصورت رسیدن به تفاهم به آن ها تخفیف می دادم اما با ادامه روند فعلی مجبور می شوم کل مبلغ قراردادم را مطالبه کنم.

** بیشتر بخوانید:

مالک باشگاه نفت: کریمی در نفت معجزه کرده است

از هیچ بازیکنی تست دوپینگ گرفته نشد!

انتهای پیام/

واکنش درخشان به اظهارات کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
عجبب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
کریمی حرف حق می زند
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
منکه دیگه یواش یواش داره از این کریمی ناراحت میشم همش دنبال حاشیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
از علی کریمی خواهش میکنیم اینقدر با اسطورهای پرسپولیس از جمله علی دایی ودرخشان وامسال اینها در گیر نشه اگه میخوای محبوب بمانند انسان با شخصیت این اون محبوب نمیشه ما همچنان کریمی رو دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
عجب پول توپه بازی
آخرین اخبار