مدیر عامل آب منطقه ای اردبیل؛

طرح های آبی اردبیل 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های آبی اردبیل نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اصغر سلیمان‌زاده، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های آبی در اردبیل اظهار داشت: چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های آبی اردبیل نیاز است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم و مدیریت مناسبی نسبت به منابع آبی داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر اجرای 20 پروژه آبی در استان در دستور کار قرار دارد که 6 مورد از آن‌ها جزو طرح‌های مرزی و 14 مورد غیرمرزی هستند که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز و کافی بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم در استان باشیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: اتمام پروژه‌های مرزی برای ما از اولویت بیشتری برخوردار است و با توجه به این که اعتبارات عظیمی برای اتمام این پروژه نیاز است باید برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم و اساسی در این زمینه مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم اجرای این پروژه‌ها را سرعت بخشیم.

سلیمان‌زاده بیان کرد: خوشبختانه از صندوق توسعه ملی اعتبارات قابل توجهی برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته که در صورت عدم اختصاص این اعتبارات به طور حتم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شدیم و اتمام این پروژه‌ها سال‌های طولانی زمان نیاز داشت.

وی تصریح کرد: پایاب خداآفرین و سد عمارت جزو مهم‌ترین پروژه‌های آبی استان هستند که در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه اهتمام ویژه‌ای دارند که خوشبختانه هم‌اکنون با روند مناسبی ادامه دارد و اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد به طور حتم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های مهم استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اجرای 20 پروژه آبی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.