آغاز بخش دوم رقابت‌های مرحله نیمه نهایی حفظ کل و ۲۰ جزء خواهران

بخش دوم رقابت‌های متسابقین رشته حفظ کل و ۲۰ جزء چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛بخش دوم رقابت‌های متسابقین چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز ۲۲ شهریور ماه در رشته‌های آوایی قرآن کریم در مجتمع شهید کاظمی ارومیه در حال برگزاری است.
بخش اول رقابت‌های شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء نوبت صبح روز پنج شنبه، ۲۳ شهریور ماه در حسینیه ثارالله و سالن شماره ۲ مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شد.
براساس این گزارش، در نوبت بعد از ظهر روز ۲۳ شهریور ماه متسابقین راه یافته به مرحله نیمه نهایی قرائت و ترتیل در حسینیه ثارالله و سالن شماره ۲ مجتمع شهید کاظمی ارومیه با هم به رقابت پرداختند و همزمان مرحله مقدماتی بخش دوم حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء در سالن‌های جانبی برگزار شد.
امروز جمعه، ۲۴ شهریورماه در ششمین روز از برگزاری رقابت‌های چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران بخش دوم مرحله نیمه نهایی رشته‌های حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء در نوبت صبح در حال برگزاری است که تا ظهر امروز به پایان می‌رسد.
 در نوبت بعد از ظهر امروز، مرحله مقدماتی مسابقات قرائت برگزار شده و سپس متسابقین راه یافته به مرحله نیمه نهایی با هم به رقابت می‌پردازند.
برگزاری مرحله مقدماتی حفظ ۱۰ جزء از برنامه‌های نوبت عصر ششمین روز از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه است. گفتنی است، چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/م

بخش دوم رقابت‌های مرحله نیمه نهایی حفظ کل و ۲۰ جزء خواهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.