دبیر امور انجمن‌ها و تشکل‌های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان لرستان:

معرفی برگزیدگان جشنواره آتش به اختیار در لرستان

دبیر امور انجمن‌ها و تشکل‌های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: عصر امروز برگزیدگان جشنواره استانی آتش به اختیار معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غزاله میرحسینی، با اشاره به جشنواره استانی آتش به اختیار گفت: عصر امروز داوری آثار ارسالی به جشنواره استانی آتش به اختیار انجام شد.

وی افزود: آثار توسط ۲ داور استانی و با حضور دبیر جشنواره، مسئول و همچنین دبیر امور انجمن‌ها و تشکل‌های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان بررسی شدند.

دبیر امور انجمن‌ها و تشکل‌های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه داوری در ۲ مرحله انجام شد، بیان داشت: حدود ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که داوران در مرحله ریزش آثار ۳۰ اثر را انتخاب و در مرحله دوم ۶ اثر از این ۳۰ اثر را به عنوان برگزیدگان جشنواره آتش به اختیار معرفی کردند.

میرحسینی گفت: سید ابراهیم موسوی از الیگودرز، بهروز پیری از کوهدشت، سامره حبیبی از خرم‌آباد، حسین آزادبخت از کوهدشت، جمشید حاتم زاده از دلفان و مجید مرادی از خرم‌آباد برگزیدگان دو بخش کلاسیک و سپید جشنواره استانی آتش به اختیار بودند.

وی در خصوص هدف جشنواره آتش به اختیار، افزود: شناسایی استعداد‌های درخشان در هنر شعر و شاعری استان و ارتقا بخشیدن به شعر متعهد در فضای رقابتی سالم، تاکید بر هنر شاعری بر اساس فرمایشات موکد مقام معظم رهبری، رشد و ارتقای توانمندی شاعران و ارائه الگو‌های برتر از مهمترین اهداف این جشنواره بودند.

دبیر امور انجمن‌ها و تشکل‌های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان گفت: بنا بر درخواست شهرستان پلدختر مبنی بر برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، احتمالا اختتامیه روز ۲۷ شهریور در این شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/ د

برگزیدگان جشنواره استانی آتش به اختیار معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.