بازساز ی غدیر؛

بازسازی واقعه غدیر در شهرستان دلفان

واقعه غدیر به‌عنوان مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های ویژه عید غدیر در شهرستان دلفان با هدف حفظ ارزشها، تبیین جایگاه امامت و آشناکردن نسل جوان و نوجوان با این واقعه مهم بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی دالوند، فرمانده سپاه دلفان ضمن تبریک عید غدیر در رابطه با بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان گفت:سپاه ناحیه دلفان با همکاری تمامی نهاد‌ها و ادارات ومسئولان شهرستان واقعه غدیر را همچون سال گذشته با شکوه تمام بازسازی می‌کند.

وی هدف ازاین بازسازی را حفظ ارزشها، تبیین جایگاه امامت و آشناکردن نسل جوان و نوجوان با این واقعه مهم برشمرد.

وی اظهار داشت: سپاه دلفان با آماده کردن محیطی مناسب برای حضور مردم و الگوسازی این روز ارزشمند به معرفی سیره نبوی وائمه معصومین و گسترش فرهنگ ولایت و تعمیق هویت دینی می‌پردازد.

سردار یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در همین رابطه گفت: غدیر خم سمبل و طلایه دار امامت و ولایت است و چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد و خورشیدی عالم تاب است.

وی عنوان داشت: امسال هشتمین سالی است که واقعه غدیرخم در سراسر کشور با همت مردم و در ۱۴۰ نقطه برگزار می‌شود و این به برکت خون شهداست.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یاد آور شد: در کشور‌های مختلفی متقاضی اجرای نمایش غدیرخم بودندکه این تقاضا نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد که این کار در سال‌های آینده شاهد اجرای این نمایش معنوی در کشور‌های مختلفی خواهیم بود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امسال در بازسازی واقعه غدیر نسبت به سال گذشته به محتوای آن توجه بسیاری شده است و اساس آن هم به‌صورت میدانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

واقعه غدیر در شهرستان دلفان بازسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.