در نائین برگزارشد

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی از ایده تا اجرا

رویداد کارآفرینی استارت آپ برای نخستین بار در شهرستان نایین برگزار شد.

سمیه بافرانی مسئول برگزاری این رویداد در گفتگو با   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : نخستین رویداد کارآفرینی از ایده تا اجرا با عنوان استارت آپی و با حضور 70 نفر از خواهران و برادران برگزار شد .

وی افزود : سنگ اندازی توسط برخی افراد ، نبود فضای کافی و امکانات در وحله اول ما را بر آن داشت تا از پتانسیل 70 نفر در این رویداد استفاده کنیم.

بافرانی بیان داشت :در اولین روز این رویداد ، ایده ها توسط شرکت کنندگان مطرح و رای گیری شد که 7 ایده در این مراسم توانستند رای لازم را کسب کنند که در طول برگزاری رویداد چگونگی اجرا ایده به علاقه مندان توسط دکتر رادمهر آموزش و سپس به سه ایده برتر جوایزی اهدا می گردد.

مسئول برگزاری این رویداد اظهار داشت : پس از آموزش ، سه ایده برگزیده را با حمایت سرمایه گذاران در نایین اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این رویداد با هدف توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای خلاق نوپا مبتنی بر یک چارچوب بین المللی برگزار که خانم ها بیاتی مشاور بانوان در فرمانداری ، جلال پور و آقایان ایمان و احسان رادمنش بعنوان مجریان رویداد فعالیت داشتند.
گفتنی است در استارت آپ ویکند که بهترین سازندگان و کارفرمایان جامعه در این رویداد هستند شرکت کنندگان با گذراندن این رویداد برای ایجاد شرکتهای مقیاس پذیر وحل مشکلات و نیازهای جامعه با ایجاد روابط طولانی احتمال جذب سرمایه گذار بر اساس ایده تا اجرا می باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.