اصفهان؛

دولت تدبیر و امید خود را حامی شرکت های نوپا و کارآفرینان جوان می داند

دولت تدبیر و امید در همه سطوح و در همه بخش ها خود را حامی شرکت های نوپا و کارآفرینان جوان می داند و همه ابزارها و امکانات خود را برای موفقیت آنها به کار بسته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس جمهوری امروزدر پیامی به سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که در آیین اختتامیه این جشنواره توسط رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان خوانده شد، افزود: ایران اسلامی سرفراز به تمدنی کهن، دوران نو و جدیدی را آغاز کرده است، از یک سو تلاش مجاهدت ملت ایران در چهار دهه گذشته برای دستیابی به استقلال و عدم وابستگی به ثمر نشسته است و از سوی دیگر تلاشی پرنشاط در فضای ارامش و عقلانیت برای تحقق توسعه و دستیابی به قله های پیشرفت و عدالت آغاز شده است.

دکتر حسن روحانی اظهار کرد: در شرایطی که اکثر کشورهای منطقه از ناامنی ناشی از افراطی گری و دخالت های بیگانگان رنج می برند ملت سربلند ایران در امنیتی مثال زدنی در مسیر رشد اقتصادی پایدار، هر روز گامی نو بر می دارد.

رئیس جمهوری افزود: فرصت گردهمایی کارآفرینان، فن آفرینان و نوآوران این سرزمین، که ماموریت گرانسنگ توسعه را بر دوش گرفته اند درجشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی مغتنم شمرده و شادمانی خود و همکارانم در دولت را از جنبش جوانان این مرز و بوم در ایجاد شرکت های نوپا، نوآور و کارآفرینی ابراز می نماییم.

وی خاطرنشان کرد: به تحقیق می توان ادعا کرد که حرکتی که جوانان این سرزمین در خلق ثروت از فرصت های جدید آغاز کرده اند نوید بخش آینده ای روشن و درخشان برای این سرزمین است.

دکتر روحانی افزود: هر چند که بدخواهان ایران کوشیده اند مانع این موج بزرگ خلاقیت، نوآوری و خطر پذیری کارآفرینانه شوند، دولت تدبیر و امید در همه سطوح و در همه بخش ها خود را حامی شرکت های نوپا و کارآفرینان جوان می داند و همه ابزارها و امکانات خود را برای موفقیت آنها به کار بسته است.

وی تاکید کرد: بر این باورم که به جای بدبینی و سوء ظن به جوانان مبتکر باید آغوش پر مهر نظام اسلامی را بر روی کارآفرینان و نوآوران کشور بگشاییم و دستان همه کسانی که باعث رونق و بهبود کارآفرینی در کشور می شوند را بفشاریم و با قدرت از ایشان پشتیبانی کنیم.

رئیس جمهوری با اشاره به حضور جمعی از نخبگان حوزه کارآفرینی و فن آفرینی کشوردر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی افزود: لازم می دانم ضمن اعلام حمایت دولت تدبیر و امید از فعالان حوزه کارآفرینی کشور برعزم این دولت بر تحقق برنامه های تدوین شده در بهبود توسعه فضای کارآفرینی و کسب و کار کشور و رساندن کشور به قله های رفیع توسعه تاکید کنم.

وی تصریح کرد: از راه دور دست شما نوآوران و فن آفرینان ایران را می فشارم و آینده ای درخشان را به شما بشارت می دهم وازشما جهادگران عرصه نوآوری و توسعه علمی ایران اسلامی می خواهم که با صبر و بردباری انقلابی تلاش جهادی خود را در ایجاد و توسعه شرکت های نوآور با جدیت و بدون وقفه ادامه دهید.

دکتر روحانی افزود: از همه مدیران کشور که به نحوی ماموریت آنها و سازمان متبوعشان مرتبط با حوزه کارآفرینی، علم و فن آفرینی است می خواهم که در حل مشکلات پیش روی جهادگران عرصه توسعه لحظه ای درنگ نکنند و از همه ظرفیت های قانونی که در برنامه ششم توسعه و قانون شرکت های دانش بنیان تعریف و ایجاد شده است استفاده کنند چراکه آینده ایران اسلامی جز با تلاش جوانان خلاق، خطر پذیر و کارآفرین ساخته نخواهد شد.

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان بزرگترین رویداد کارآفرینی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز جمعه در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مخلص اقای روحانی تو از پس تمام تهمت ها و نامهربانی ها بر خواهی اومد هیچکس دولت مفسدی رو که به تو سپردند فراموش نخواهد کرد مردی که اجازه فروش نفت رو به یک نفر داد و معاون اولش مفسد بود تو اون دولت رو اباد کردی