نماینده مردم خلخال در مجلس؛

وعده ۶۰ ساله بازسازی جاده پونل ـ خلخال

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وعده بازسازی و ساماندهی جاده پونل - خلخال ۶۰ ساله شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر خالقی نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی  امشب در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه وعده بازسازی و ساماندهی جاده پونل - خلخال 60 ساله شده و در حالی که مسئولان تاکنون در این زمینه وعده داده‌اند که هنوز عملی نشده است.

وی با اشاره به این که مردم خلخال از وزیر راه و شهرسازی انتظار دارند هر چه سریع‌تر به ساماندهی جاده پونل - خلخال اقدام کنند، افزود: اتمام این جاده بکی از مطالبات مردم است که در این زمینه نیاز است مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و شرایط مناسبی را فراهم کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آسفالت راه‌های روستایی شهرستان خلخال و کوثر مناسب نیست و روستاهای این شهرستان‌ از نبود آسفالت و جاده‌های مناسب رنج می‌برند که این موضوع برنامه‌ریزی دولتمردان را می‌طلبد.

خالقی تصریح کرد: شهرستان خلخال تاکنون متاسفانه مورد بی‌مهری‌های فراون در حوزه راهسازی قرار گرفته که انتظار داریم برای ساماندهی را‌ه‌های این شهرستان اقدامات اساسی انجام شود تا مطالبات مردم برطرف شود.

وی بیان کرد: تامین اعتبارات لازم و اساسی در این زمینه امری لازم و ضروری است که امیدواریم این موضوع به طور اساسی و ویژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با بهبود وضعیت جاده‌ها دست یافته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

وعده بازسازی و ساماندهی جاده پونل - خلخال 60 ساله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.