برگزاری 150 برنامه در هفته دفاع مقدس در دهلران

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت:بیش از 150 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در دهلران برگزار میشود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برنامه ریزی برای باشکوه برگزار کردن هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت در این هفته 150 برنامه متنوع در این شهرستان برگزار می شود.

وی با قدردانی از حماسه های ماندگار مردم شهرستان دهلران، در روزهای آغاز دفاع مقدس گفت: شهرستان مرزی دهلران با دارابودن 220 کیلیومتر مرز مشترک با کشور عراق ، ماه ها قبل از آغاز رسمی جنگ شاهد تحرکات مرزی بود که رژیم بعث با همکاری عوامل نفوذی در جدار مرز و در سطح شهر دهلران اقدامات خرابکارانه انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: در دقایق اولیه آغاز رسمی جنگ، شهرستان دهلران یکی از شهرهای مرزی جمهوری اسلامی ایران بود که تنها چند دقیقه پس از ساعت 14 در روز 31شهریور 59 مورد مورد هجوم جنگنده های ارتش بعثی قرار گرفت.

وی بیان نمود: درطول هشت سال دفاع مقدس حقانیت مردم ایران اسلامی به اثبات رسید که بادستان خالی و با وجود تحر یمها ، ومشکلات داخلی باابتدایی ترین سلاح ها در مقابل تمام دنیا مقاومت کردند.

سرهنگ آبدونی گفت: در طول هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از جمله پیاده روی بزرگ خانواده های ایثارگران، همایش های آبروی محله، یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، نشستهای بصیرتی غبار روبی مزار شهدا و... برگزار می شود.

علی مرغزاری جانشین سپاه دهلران نیز از تلاش خبرنگاران برای معرفی فعالیت های فرهنگی بسیج و سپاه قدردانی کرد و افزود: روحیه  تعامل فی مابین سپاه ، بسیج و خبرنگاران شهرستان باعث شده برنامه های بسیج به نحو مطلوبی در رسانه های ملی و استانی منعکس شوند.

انتهای پیام /ج

 

برگزاری 150 برنامه در هفته دفاع مقدس دردهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.