افزایش اشتغال ثابت در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: تثبیت اشتغال خالص از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال ۱۳۹۲ به افزون بر دو میلیون و ۵۰ هزار نفر در سال جاری از دستاورد‌های مهم اقتصادی در این استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علیرضا رشیدیان در گفت و گو با خبرنگاران در گناباد  افزود: اقدامات شاخصی ظرف سال‌های اخیر در چارچوب سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی انجام شد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش ۴۰ درصدی تولید و هشت درصدی صادرات اشاره کرد.


وی ادامه داد: این مهم نشانگر ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه بسیار خوب در خراسان رضوی است که با همدلی و هم افزایی مردم و مسئولان و همگرایی خوب بین مردم و دولت تدبیر و امید به فعلیت می‌رسند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت‌های آمایش سرزمینی در این استان بالا است و از نیرو‌ها و امکانات توانمندی در بخش‌های مختلف برخورداریم که با همگرایی می‌توان از آن‌ها در مسیر توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال بهره گرفت.

استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در سفر یک روزه به گناباد ضمن شرکت در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، از تعدادی واحد‌های تولیدی و بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید کردند.

حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت با آرمان‌های شیدان، قرائت فاتحه بر مزار علامه بهلول گنابادی و همچنین شرکت در مراسم جشن نخستین دوره دانش آموختگی دانشجویان پزشکی گناباد دیگر بخش‌های سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان بود.

همچنین استاندار خراسان رضوی از روند اجرایی ساخت درمانگاه‌های تخصصی سلامت دانشگاه علوم پزشکی گناباد بازدید کرد.
 
ساخت این درمانگاه‌ها پارسال گذشته آغاز شده و تاکنون با صرف ۲۷ میلیارد ۹۵ درصد پیشرفت داشته است. با صرف هشت میلیارد ریال دیگر در یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام: ح. ت.
 


سفر استاندار  و جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.