مدیر کل ارشاد استان اصفهان:

فرهنگ تماشای فیلم در سینما باید به درستی تبیین شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فرهنگ تماشای فیلم در سینما و جایگاه سینما باید به درستی تبیین شود، نگاه جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سینما نگاه ویژه‌ای بوده و برای آن ارزش قائل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما اظهار کرد: رشد سینماهای اصفهان 300 درصدی بوده است ولی این رشد نسبت به سرانه دنیا فاصله زیادی دارد و نباید به این میزان بسنده کرد.

وی افزود: فرهنگ تماشای فیلم در سینما و جایگاه سینما باید به درستی تبیین شود، نگاه جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سینما نگاه ویژه‌ای بوده و برای آن ارزش قائل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ارتباط با سینما و فیلم از روی پرده سینما بسیار متفاوت‌تر از دیدن فیلم در تلویزیون است چراکه حس بهتری به مخاطب خواهد داد.

وی تصریح کرد: تئاتر و سینما جایگاه خاص خود را دارند و پیشرفت شبکه‌های اجتماعی مجازی به معنی کنار رفتن سینما نیست، به عبارت دیگر کسی به دلیل امکان دیدن فیلم در گوشی همراه خود وقت‌گذاری برای رفتن به سینما را از برنامه‌های زندگی خود حذف نخواهد کرد.

ارزانی در پایان بیان داشت: تأثیرگذاری سینما بسیار شگرف است و همواره مورد توجه فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.