فرماندار کاشان اعلام کرد:

اختصاص اعتبار 3 میلیارد ریالی برای رفع نقطه حادثه خیز محور کاشان–اردهال

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: 3 میلیارد ریال برای رفع نقطه حادثه خیز محور کاشان–اردهال اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مومنیان گفت: عملیات انتقال خط لوله 6 اینچ گاز به شمال خط لوله 12 اینچ فشار قوی در مجاور مسیر و در قوس جاده بعد از سه راهی جوشقان استرک در این نقطه حادثه خیز که تاکنون باعث حوادث ناگواری برای شهروندان گرامی شده است رفع خطر می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار کاشان،با اشاره به حضور مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در جلسه بررسی وضعیت ایمن سازی محور کاشان-اردهال بویژه سه راهی جوشقان استرک تا نیاسر گفت: نیاز به اصلاح این مسیر و به تبع آن جابجایی بخشی از مسیر خط انتقال گاز 6 اینچی فشار قوی افزود: مدت اجرای این طرح از زمان شروع عملیات اجرایی حداکثر 90 روز است.

وی،انجام عملیات تعریض و دو بانده شدن مسیر کاشان – مشهد اردهال طی سال های گذشته از طریق اعتبارات ملی را یادآورشد و گفت: ایجاد تقاطع های غیر همسطح این مسیر( سه راهی جوشقان استرک و سه راهی چنار) همچنان از طریق اعتبارات ملی در دست اقدام است.

به‌گفته‌ مومنیان، تمامی عملیات اجرایی این طرح اعم از عملیات نقشه برداری، حفاری، اجرای خط، تست خط، تزریق گاز و ... برعهده منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور بوده است و فرمانداری ویژه کاشان موضوعاتی نظیر تحصیل اراضی مسیر، پاسخگویی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اخذ مجوزهای لازم از طریق مراجع ذیربط و تامین هزینه های جابجایی بالغ بر سه میلیارد ریال از محل منابع داخلی فرمانداری را بر عهده خواهدداشت.

فرماندار کاشان،در پایان اظهارداشت: مسئولین شهرستان و استان تلاش می کنند تا نقاط حادثه خیز مسیر را اصلاح نموده و تقاطع های پیش بینی شده را احداث نمایند و از شهروندان انتظار می رود تا برای تردد در این مسیر احتیاط لازم را به عمل آورده و قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات کنند.

 

انتهای پیام/م

اختصاص اعتبار برای رفع نقطه حادثه خیز محور کاشان اردهال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.