7 نقطه حادثه خیز در جاده های منتهی به اردستان وجود دارد

سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: هفت نقطه حادثه خیز در جاده های منتهی به این شهرستان وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد کاشکی امروزدر نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: 6 نقطه حادثه خیز در جاده اردستان – اصفهان و یک نقطه در مسیر اردستان – نائین(جاده ترانزنتی شمال به جنوب کشور) قرار دارد.

وی از جمله نیازهای اساسی این اداره برای ارتقای امنیت جاده های اصلی شهرستان اردستان را گاردیل و قیر بیان کرد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون برای مرمت و اصلاح جاده های این شهرستان، قیر در اختیار این اداره قرار داده نشده است.

سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان با بیان اینکه برای ایمن سازی جاده ها دو هزار قطعه گاردریل درخواست شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان تنها 140 قطعه تامین شده است.

رئیس پلیس راه اردستان نیز در این نشست از افزایش نظارت و کنترل پلیس در راه های منتهی به این شهرستان در روزهای پایانی تابستان سالجاری خبر داد.

سرگرد محمدرضا کیانی گفت: بدلیل کنترل بیشتر پلیس و همچنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان از ابتدای شهریور امسال تاکنون تصادف منجر به فوت در این شهرستان رخ نداده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.