مسئول جشنواره فیلم سبز لرستان:

اکران فیلم های انیمیشن ششمین جشنواره فیلم سبز با حضور کودکان و نوجوانان

فیلم‌های انیمیشن ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با حضور اعضا کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اداره کل محیط زیست استان لرستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و در جهت نیل به اهداف جشنواره فیلم سبز که همان فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ زیست محیطی جامعه است اعضای کانون‌های پرورش فکری خرم آباد با حضور در سالن شماره ۲ سینما استقلال به تماشای فیلم‌های انیمیشن در خصوص محیط زیست نشستند.

اکران فیلم های انیمیشن ششمین جشنواره فیلم سبز با حضور کودکان و نوجوانان

بهمن بیرانوند مسئول جشنواره فیلم سبز لرستان نیز در این خصوص بیان داشت: این اکران که با استقبال خوب اعضای کانون پرورش فکری خرم آباد همراه بود به نمایش فیلم‌های انیمیشن در حوزه محیط زیست اختصاص داشت. بیرانوند افزود: در این اکران اختصاصی که از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن شماره ۲ سینما استقلال برکزار شد فیلم‌های رویای سرخ، آدم خانگی، لابه لای درختان و آکواریوم نمایش داده شد.

جشنواره فیلم سبز از ۱۸ الی ۲۴ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در سالن شماره ۲ سینما استقلال خرم آباد برگزار می‌شود، که سانس صبح به کودکان و نوجوانان اختصاص یافته و سانس بعدازظهر به بزرگسالان اختصاص دارد و تماشای فیلم‌ها به صورت رایگان و برای عمومی آزاد است.

انتهای پیام/د

فیلم‌های انیمیشن ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران به نمایش درآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.