مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان :

اکران فیلم‌های فاخر داخلی و خارجی در جشنواره فیلم سبز در خرم‌آباد

مدیر حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در جشنواره فیلم سبز شاهد اکران فیلم‌های فاخر داخلی و خارجی هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فتحی بیرانوند با اشاره به جشنواره فیلم سبز گفت: جشنواره فیلم سبز از ۱۸ شهریورماه در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم سبز در سینما استقلال شهرستان خرم‌آباد و به صورت رایگان تا ۲۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه در جشنواره فیلم سبز شاهد اکران فیلم‌های فاخر داخلی وخارجی هستیم، بیان داشت: محتوای فیلم‌های جشنواره بر مبنای محیط زیست بوده و در واقع این جشنواره به منظور استفاده از ابزار هنر در انتقال فرهنگ محیط زیستی برگزار شده است.

فتحی بیرانوند گفت: هدف از برگزاری جشنواره ارتقای فرهنگ زیست محیطی و آشنایی مردم با چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی محیط زیست است.

این مسئول در خصوص سانس‌های نمایشی این جشنواره نیز یادآور شد: ۲ سانس هشت و ده صبح مختص کودکان و سانس‌های ۱۶ و ۱۸ نیز مختص بزرگسالان بوده و هر روز بسته‌ای از فیلم‌ها به اکران در خواهند آمد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در راستای فرهنگ‌سازی، محیط زیست استان تفاهم‌نامه‌های خوبی با آموزش و پرورش و سپاه به منظور افزایش سطح آگاهی مردم منعقد کرده که اکران فیلم‌های جشنواره سبز نیز بر این جهت بوده و انتتظار می‌رود با استقبال خوب همشهریان مواجه گردد.

انتهای پیام/د

جشنواره فیلم سبز درخرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.