اولتیماتوم منصوریان سرلوحه سایر تیم‌های لیگ برتری

اولتیماتوم سرمربی تیم فوتبال استقلال این روز‌ها سرلوحه دیگر باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این طور که از شواهد پیداست عملکرد مدیران باشگاه استقلال در دادن اولتيماتوم 2 هفته‌ای به عليرضا منصوريان که توانست در اولین امتحان خود در رقابت های جام حذفی موفق باشد اکنون با استقبال ساير باشگاه‌های بحران‌زده مواجه شده است.

طی یکی 2 روز گذشته نظاره گر این بودیم که دیگر مدیران باشگاه لیگ برتری نیز درصد بودند تا اولتیماتوم استقلالی ها را سرلوحه سرمربیان خود قرار دهند و تا حدودی این امر توسط برخی از آنها انجام شد

البته ناگفته نماند در این میان تقليد باشگاه های لیگ برتری از استقلالی ها در اين زمينه در حالی رخ می دهد كه رفتار خود استقلال در قبال منصوريان با انتقادهای بسيار زيادی مواجه شد و خيلی ها اعلام کردند چنین اولتیماتومی به هيچ‌وجه حرفه‌ای نیست چرا که در آن صورت فشار زیادی به کادر فنی وارد می شود.

با اين وجود موفقيت استقلال در گام اول برابر گل‌گهر سيرجان اکنون باعث شده دیگر مدیران نیز از بحث اولتیماتوم برای سرمربیان تیم هایشان استقبال و تقليد كنند.

باشگاه های لیگ برتری با درس گرفتن از مدیران یک باشگاه بزرگ همچون استقلال از این پس برای سرمربیان خود تصمیم می گیرند و با این اوضاع باید دید این نوع اولتیماتوم ها برای تیم ها فایده دارد یا خیر.

انتهای پیام/

 تقلید باشگاه های لیگ برتری از استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار