زمانی: در برخی مسائل افتخاری شوخی می‌کند!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:به نظرم افتخاری در برخی مسائل شوخی می‌کند چرا که اولتیماتوم ۲ بازی برای سرمربی از طرف افتخاری مطرح شد.

زمانی:افتخاری در برخی مسائل شوخی می کند!حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه افتخاری باز هم تاکید کرده بحث اولیتیماتوم از سوی او مطرح نشده گفت: به نظرم افتخاری در برخی مسائل شوخی می‌کند چرا که غیر از من افراد دیگر هم در هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و می‌دانند اولتیماتوم ۲ بازی برای سرمربی از طرف افتخاری مطرح شد.

او درباره پرداخت ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تمام کار‌های لازم در این زمینه انجام شد و اعضای تیم امروز مطالباتشان را دریافت کردند.

زمانی در مورد اینکه افتخاری اعلام کرده اگر استقلال مقابل پارس جنوبی جم نتیجه نگیرد باز هم از منصوریان حمایت می‌شود و این موضوع مورد تایید هیئت مدیره نیست، اظهارکرد: ما انتظار داریم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به مصوبه‌های خود احترام بگذارند و به طور حتم اگر مقابل پارس جنوبی جم نتیجه مورد نظر حاصل نشود هیئت مدیره در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان عنوان کرد:این طور نیست که درباره وضعیت روند نتایج تیم تصمیم گیری نشود و باید آن چیزی را که هواداران در نظر دارند ما نیز انجام دهیم چرا که مالک اصلی باشگاه هواداران هستند.

انتهای پیام/


۳۰ درصد مطالبات استقلالی‌ها پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار