برپائی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آمل

نمایشگاه پاییزه از فردا ۲۲ شهریور به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های آمل برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فروزان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با بیان اینکه هر ساله به منظور تنظیم بازار و رفاه حال متقاضیان کالا با هماهنگی ستاد هماهنگی تنظیم بازار نمایشگاه بهاره و پاییزه برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه علاوه بر رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار و دسترسی بهتر متقاضیان به اجناس مورد احتیاج به اجرا در می‌آید.

وی افزود: نمایشگاه پاییزه از ۲۲ تا ۲۶ ماه امسال به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های آمل در خیابان شهید بهشتی برپا می‌شود.

فروزان با بیان اینکه در این نمایشگاه عمدتاً لوازم التحریر و ملزومات مدرسه اعم از کیف و کفش و لباس به نمایش گذاشته می‌شود، ادامه داد:علاوه بر آن با هماهنگی اتاق اصناف و جهاد کشاورزی ۸۰۰ تن گوشت مرغ و ۲۲ تن گوشت قرمز و سایر اقلام در این نمایشگاه با قیمت مناسب به نمایش و فروش می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل خاطرنشان کرد: افراد متقاضی جهت برپایی غرفه باید از کسبه بومی آمل و دارای پروانه کسب تایید شده از اتحادیه مربوطه و اداره صنعت معدن تجارت این شهرستان باشند.

وی افزود:  هدف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ایجاد شرایط مناسب برای بالابردن توان خرید مصرف کنندگان و اقشار کم درآمد و فراهم آوردن بازار فروش تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه گذار و اشتغال بومی می‌باشد.

انتهای پیام/ک

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آمل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.