هشدار مرکز بهداشت فلوریدا درباره احتمال حمله حیوانات وحشی رها شده در پی وقوع توفان ایرما

دفتر ایالتی بهداشت فلوریدا به ساکنان این منطقه درباره احتمال حمله حیواناتی که در جریان توفان ایرما آزاد شده‌اند، هشدار داد.

هشدار مرکز بهداشت فلوریدا درباره احتمال حمله حیوانات وحشی رها شدهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ دفتر ایالتی بهداشت فلوریدا به ساکنان درباره احتمال حمله حیواناتی که در جریان توفان ایرما آزاد شده اند، هشدار داد.

این مرکز با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد پس از توفان احتمال حمله مارها و تمساح ها افزایش یافته است. همچنین باد و باران شدید موجب خروج حیوانات از تالاب های طبیعی و یا قفس هایشان شده است.

این مرکز بهداشت با انتشار پیام دیگری اعلام کرد مردم با قطع برق و فراگیر شدن تاریکی مراقب حمله احتمالی حیوانات وحشی که در جریان توفان وارد شهر شده اند، باشند.

پیش از این، مقامات فلوریدا نسبت به ممانعت از ورود حیوانات وحشی به مناطق مسکونی اطمینان داده بودند.

ایرما توفانی قدرتمند با درجه 5 بود که روز گذشته با سرعت 130 مایل وارد فلوریدا شد و پس از تخریب سازه های شهری قدرت آن به درجه یک کاهش یافت. این توفان مسیر خود را بخش های غربی ایالت فلوریدا ادامه می دهد.

توفان ایرما موجب فرار بیش از 6 میلیون نفر از ایالت فلوریدا شد. بارش های سنگین همراه با بادهای سهمگین موجب قطع برق بیش از یک میلیون خانوار و فرورفتن بخش هایی از شهرهای سال شرقی فلوریدا زیر آب شد. مرکز مدیریت بحران ایالت حجم خسارات ناشی از این توفان را 100 میلیارد دلار برآورد کرده است.

توفان ایرما دو هفته پس از ورود توفان هاروی به ایالت تگزاس، بخش هایی از خلیج کارائیب و ایالت فلوریدا را درنوردیده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار