آیت الله علوی گرگانی :

قرآن کتاب زندگی است

آيت‌الله علوي گرگاني گفت: قرآن در آخرت ناجی و حافظ انسان‌ها است و عمل به دستورات قرآن انسان را به سعادت و خوشبختی‌ می‌ رساند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛ آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ،مرجع تقلیدشیعیان،ظهر امروز در دیدار فعالان قرآنی کشور عراق با اشاره به اهمیت قرآن گفت: قرآن در آخرت ناجی و حافظ انسان‌ها است و قرآن کتاب زندگی است. انسان‌ها بر اساس برنامه‌های قرآن می‌توانند به ادامه حیات بپردازند بنابراین قانون زندگی در قرآن ذکر شده است.

 يكي از مراجع تقليد گفت: دستورات قرآن بايد در دستور كار زندگی مردم قرار گيرد زيرا قرآن ناجي و حافظ انسان در دنيا و آخرت است.

وی خاطرنشان کرد: عمل به دستورات قرآن انسان را به سعادت و خوشبختی‌ می‌رساند و راه‌های پیشرفت و ترقی را برای او باز می‌کند بنابراین خداوند انسان‌ها را به عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی دعوت کرده است.

مرجع تقلیدادامه داد: با بیان اینکه خداوند قرآن را به عنوان کتاب هدایت ذکر کرده است ، عمل به قرآن سعادت انسان را تضمین می‌کند و به وسیله آن می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند.

وی عنوان کرد: اهل بیت(ع) چراغ دیگری برای هدایت انسان‌ها محسوب می‌شوند بنابراین انسان‌ها با الگوبرداری از اهل بیت(ع) و عمل به فرمایشات آنها می‌توانند مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

‌آیت‌الله علوی گرگانی  خاطرنشان کرد:با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) کتاب و عترت را بین مسلمانان به امانت گذاشتند ،ایشان مسلمانان را به تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) فراخواندند تا بتوانند نقشه راه را پیدا کنند و با هدایت آنها به قرب الهی و سعادت دنیا و آخرت برسند.

انتهای پیام/ح

دستورات قرآن ناجی و حافظ انسان‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار