اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ماه محرم و صفر

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: طرح بصیرت عاشورایی در ماه های محرم و صفر با شعار کرامتنا الشهاده در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛، حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اداره  کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: طرح بصیرت عاشورایی امسال از 31 شهریور آغاز و تا 28 آبان ماه پایان ماه صفر ادامه می یابد و شعار امسال طرح بصیرت عاشورایی کرامتنا الشهاده نامگذاری شده است.

وی افزود: موقوفات مرتبط با روضه خوانی و تعزیه امام حسین (ع) در استان به تفکیک شهرستان احصا و برای هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای نیت مشخص شود.

صفری بابیان این که پیگیری و معرفی  بقاع مجری طرح بصیرت عاشورایی برتشکیل و فعال سازی شورای امر به معروف اداره کل و بقاع متبرکه برای اجرای برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در اول محرم  و بر تبلیغ و ترویج فرهنگ متعالی وقف در همه برنامه ها تاکید کردند.

وی تصریح کرد:جلسه تشکیل ستاد قرارگاه سید الشهداء(ع) برای اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ماه محرم و صفر و جلسه شورای ستادی با حضور  مسولان ستادی اداره کل اوقاف استان خراسان شمالی برگزار شد.

وی تبلیغات و اطلاع رسانی و برگزاری نشست خبری با موضوع بصیرت عاشورایی و اجرای نیت در ابتدای طرح و حضور مدیر کل و مسولان اوقاف در برنامه های صدا وسیما را از برنامه های طرح بصیرت عاشورایی عنوان کرد.

انتهای پیام/ط

اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از 31 شهریور در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.