اعزام 156 نفر از دانشجویان پسر تحت حمایت به مشهد مقدس

836 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و ۲۰۵ نفر نیز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یحیی صادقی ؛مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه افزایش خودباوری، تقویت اعتماد به‌ نفس، رشد و شکوفایی استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: 156 نفر از دانشجویان پسر تحت حمایت کمیته امداد استان صبح امروز به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه برای اعزام هر کدام از این دانشجویان پسر تحت حمایت به مشهد مقدس بیش از ۳۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است، افزود: ۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر تحت حمایت استان نیز ماه گذشته در قالب اردوهای زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای بارور کردن اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف در قالب اردوهای آموزشی و زیارتی خبرداد و افزود: زنان سرپرست خانوار، دختران در شرایط ازدواج و بازمانده از تحصیل، دانش آموزان و دانشجویان در اولویت اردوهای فرهنگی و تربیتی کمیته امداد هستند.
وی به اجرای طرح شوق زیارت توسط کمیته امداد اشاره و تصریح کرد :طرح شوق زیارت یکی از طرح های کمیته امداد است که در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.
صادقی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی برای تکوین و رشد شخصیت فردی، اجتماعی و غنی سازی فکری و اعتقادی خانواده های تحت حمایت برگزار می شود، افزود: 836 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و ۲۰۵ نفر نیز به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.
وی سرانه اعزام هر مددجوی زائر به زیارت عتبات عالیات را ۹۵۰ هزار تومان و به مشهد مقدس را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نیکوکارانی که علاقه مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می توانند در قالب طرح شوق زیارت در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.
انتهای پیام/ی

اعزام دانشجویان به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار