اجرای ۹۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی در جنوب کرمان

دستیار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب کرمان از اجرای ۹۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی در این منطقه خبر داد.

اجرای ۹۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی در جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا حسنخانی در آیین معارفه سرپرست ستاد ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب کرمان گفت:با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد مددجویان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از جنوب کرمان هستند، ۹۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی در این منطقه اجرا شد.

وی افزود: در جنوب کرمان ۳۲ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت وجود دارد که تعداد ۷۶ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات و مستمری از کمیته امداد دریافت می‌کنند و از بین این تعداد ۱۷ هزار و ۱۶۰ نفر زنان بی‌سرپرست، 5 هزار و ۷۰۰ نفر یتیم و 2 هزار و ۶۴۰ نفر در طرح محسنین هستند که ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر حامی دارند و خارج از شهرستان‌ها و استان کرمان هستند.

حسنخانی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ درصد مددجویان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از جنوب کرمان هستند، تصریح کرد: 7 هزار و ۱۰۰ نفر دانش‌آموز و یک‌هزار و ۴۶۰ نفر دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و ۹ هزار و ۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی در جنوب کرمان اجرا شده است.

دستیار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جنوب کرمان با اعلام افتتاح ستاد ویژه کمیته امداد جنوب کرمان تصریح کرد: کمیته امداد در جنوب کرمان تعداد ۱۰۰ خانه بهداشت در دورترین نقاط این حوزه ساخته و تحویل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت داده است.

انتهای پیام/

 

اجرای ۹۷۲۰ طرح اشتغال‌زایی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار