زمانی: افتخاری به منصوریان اولتیماتوم داد

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: افتخاری پیشنهاد فرصت ۲ بازی را به منصوریان داد و اعضای هیئت مدیره به احترام او علی رغم نظر‌های دیگر این پیشنهاد را تایید کردند.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره صحبت های افتخاری مبنی بر اینکه اولتیمانوم به منصوریان از سوی زمانی مطرح شده نه هیئت مدیره گفت:مواردی که در نشست هیئت مدیره مطرح می شود باید مد نظر تمام اعضا باشد و پیشنهاد فرصت 2 بازی به منصوریان پیشنهاد خود افتخاری بود و اعضای هیئت مدیره به احترام ایشان علی رغم نظر های دیگر این پیشنهاد را تایید کردند.

او ادامه داد:با توجه به این شرایط فکر می کنم افتخاری یادش رفته باشد که در هیئت مدیره چه صحبت هایی را مطرح کرده است .اکثریت هیئت مدیره نظرشان در آن مقطع ،قطع ارتباط با سرمربی بود اما به دلیل پیشنهاد افتخاری مجدد تایید کردیم تا منصوریان 2 بازی دیگر بماند و به کارش ادامه دهد.

زمانی بیان کرد:معتقدم در این مقطع طرح چنین مسائلی از سوی ایشان نمی دانم چه توجیهی دارد!به جای همدلی و همراهی اعضای هیئت مدیره مطزح کردن چنین مسائلی به هیچ وجه به صلاح تیم نیست.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان افزود:ضمن تبریک به اعضای تیم و کادر فنی امیدوارم در بازی بعدی نیز شاهد موفقیت تیم باشد و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام/

اعضای هیئت مدیره پیشنهاد افتخاری را قبول کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار