عبداللهى:طلسم گل نزدن و باخت‌ها شکسته شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خداروشکر طلسم گل نزدن‌ها و باخت‌ها شکسته شد و از تمامى هواداران تشکر مى کنم.

عبداللهى:طلسم گل نزدن و باخت‌ها شکسته شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصراله عبدالهى درباره برد مقابل گل گهر سیرجان در رقابت هاى جام حذفى گفت:خوشبختانه توانستیم در دیدار مقابل گل گهر سیرجان به برد دست پیدا کنیم و امیدوارم از این پس بد شانسى هاى تیم تمام شود و بتوانیم روند خوبى را در پیش بگیریم.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان کم کم روند خوب بازى کردن را در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم در رقابت هاى پیش رو بهترین نتایج را که در شان نام استقلال است به دست آوریم.

عبداللهى افزود: خداروشکر طلسم گل نزدن‌ها و باخت‌ها شکسته شد و در این میان از تمامى هواداران که تا به امروز صبر و حوصله به خرج دادند تشکر مى کنم و از آن‌ها مى خواهم همچنان از تیم محبوبشان حمایت کنند تا بازیکنان جوان در کنار با تجربه هاى تیم بتوانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان درباره وضعیت حسین حسینى و اینکه از لیست استقلال مقابل گل گهر خط خورد بیان کرد: امیدوارم همه چیز درست مى شود و در مورد اتفاق پیش از بازى با گل گهر که در تمرین رخ داد صحبت مى کنیم و خداروشکر مساله مهمى نیست. باید بگویم حسینى عضو و دروازه بان تیم ما است و به راحتى او را از دست نمى دهیم و مى دانم او روزى از استقلال به تیم ملى مى رسد. به طور حتم زمان بازى به او هم طبق صلاح دید کادر فنى خواهد رسید و هیچ گونه مشکلى در این زمینه وجود ندارد. در هر صورت حسینى جوان است و نباید عجله کند و بهتر است او بداند که در خانواده استقلال به او هم بازى مى رسد.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات سرپرست استقلال پس از دیدار با گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
نه تیم دسته یکی شاهنامه اخرش خوشه . اسپنددودکن
آخرین اخبار