سنگین بودن پرداخت هزینه های آب و برق برای مردم بهمئی

امام جمعه لیکک گفت: پرداخت هزینه‌های آب و برق برای مردم شهرستان بهمئی سنگین و عوارض سنگین بر حامل های انرژی زیبنده آنان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   حجت الاسلام افروغی امام جمعه لیکک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر ضمن عرض تبریک به مناسبت عید غدیر خم به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان پدافند هوایی اشاره کرد و گفت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نسخه ی علاج بخش کشور ما به کارگیری نیروهای فعال است که باید در این راه نیروها جوان به کار گرفته شوند.

 افروغی با اشاره به هزینه‌های آب و برق افزود: مسئولان اگر احساس می‌کنند که پنج یا ده هزار تومان برای بعضی ها عدد و رقم زیادی نیست ولی برای مردم بهمئی رقم زیادی است.

وی گفت: مقدار زیادی از مشکلات در شهرستان، استان و کشور به نحوه ی مدیریت بر می‌گردد.

افروغی خاطرنشان کرد: همچنان منتظر پیگیری های سازمان اداره برق هستیم، گرچه مالیات حق دولت است اما عوارض سنگین، زیبنده ی مردم کشورمان و به خصوص برای مردم بهمئی نیست و برای آن ها شکننده است.

وی در ادامه به حوادث اخیر میانمار اشاره کرد و از تجاوز، کشتن و غارت مسلمانان ابراز تأسف کرد و افزود: سال‌هاست دولت میانمار به مسلمانان ظلم می کند.

امام جمعه لیکک گفت: دشمن اصلی ما داعش یا دولت میانمار نیست بلکه رژیم صهیونیستی و آمریکا دشمن واقعی ماست.

وی با بیان اینکه نقشه آمریکا این است که همچنان تنش و جنگ در میان مسلمانان پابرجا بماند ادامه داد: هدف اصلی آمریکا از بین بردن داعش و یا سوریه نیست، بلکه هدف اصلی آن تامین امنیت اسرائیل است.

 

انتهای پیام/ش

سال‌هاست دولت میانمار به مسلمانان ظلم می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.