چرام؛

دوگانه بودن رفتار سازمان ملل در برخورد با حقوق بشر

امام جمعه شهر چرام گفت: سازمان ملل مثل همیشه در برخورد با حقوق بشر استانداردی دو گانه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حجت الاسلام افشار  امام جمعه چرام امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: در واقع غدیر یک فرهنگ است که پیوند ولایت و نبوت در این روز گره خورد و استمرار راه انبیاء الهی به ویژه رسول خدا(ص) بوسیله خلافت و وصایت امام علی(ع) بود.

وی افزود: بزرگترین عید در میان اعیاد اسلامی، عید غدیر است اگر غدیر را خوب جشن می گرفتیم و اعلان می کردیم قصه تلخ سقیفه بنی ساعده و انحراف از مسیر نبوت و ولایت به وجود نمی آمد.

امام جمعه شهر چرام ادامه داد: شیعه علی ابن ابی طالب(ع) باید غیرتمندانه با غدیر برخورد کند و با حضور و کمک در جشن های غدیر وفاداری و محبت خود را اعلام کند.

حجت الاسلام افشار گفت: مسلمانان میانمار را به جرم مسلمان بودن می کشند و جنایاتی در حق این عزیزان انجام می گیرد که از جنایات داعش بدتر است.

وی افزود: کوچ اجباری و آزار و نسل کشی مسلمانان میانمار روح هر انسان آزاده ای را متأثر می سازد اما مدعیان حقوق بشر در دنیا سکوت کرده اند و سازمان ملل مثل همیشه در برخورد با حقوق بشر استاندارد دو گانه ای دارد و با بی تفاوتی نظاره گر این کشتار های غیر انسانی و ناجوانمردانه است.

 

انتهای پیام/ش

کشتارمسلمانان میانمار به جرم مسلمانان بودن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.