امام جمعه موقت یاسوج:

مهم ترین برکات حج اتحاد همدلی

خطیب نماز عید قربان یاسوج گفت:مهم ترین برکات حج اتحاد همدلی برای مسلمین جهان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امام جمعه موقت یاسوج بامداد امروز در آیین عبادی نماز عید قربان درمصلای نماز جمعه شهر یاسوج گفت:پیام عید سعید قربان بندگی و تقوای الهی، عید بندگی و عبودیت عید رهایی از منیت ها و انچه غیر خداست و بهار استغفار و طلب عفو از درگاه الهی است.
حجت الاسلام حسینی صدر عید قربان را یادآور بندگی و اخلاص حضرت ابراهیم در برابر پروردگار متعال دانست و افزود: عید قربان درس فداکاری از خود گذشتگی غلبه بر هوای نفس به ما می آموزد.


وی عید قربان را یادآور موفق بیرون آمدن حضرت ابراهیم خلیل الله از آزمون سخت و سنگین الهی برشمرد و گفت: حضرت ابراهیم با دل کندن از همه تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش اماره راه و رسم طاعت، بندگی و از خودگذشتگی در راه حق را به انسان ها آموخت.


امام جمعه موقت یاسوج به مسئله موسم حج اشاره کرد و افزود: از مهمترین آثار و برکات حج اتحاد، همدلی مسلمانان و بیداری آنها در برابر استکبار و فتنه انگیزان است که مسلمانان باید از این نعمت در برابر فتنه انگیزان استفاده کنند.


حسینی صدر به توصیه های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در هفته دولت به دولتمردان اشاره کرد و گفت: داشتن روحیه جهادی، تیمی عمل کردند، ساده زیستی، مردم داری، پرهیز از روحیه اشرافی گری، ایستادگی در برابر استکبار و مرتفع نمودن مشکلات معیشتی مردم از مهتمرین نکاتی بود که رهبری در این دیدار توصیه فرمودند.

وی به آزادسازی شهر تلعفر عراق یکی از شهرهای راهبردی عراق از دست تروریستها اشاره کرد و افزود: این شهر که چندسالی مامن و مرکز ساماندهی و سازماندهی تروریست های تکفیری داعش بود با تلاش نیروهای مردمی و ارتش عراق و یاری خداوند متعال آزاد و از لوس تروریست ها پاکسازی شد البته ناگفته نماند که آزاد سازی این شهر خشم و نفرت آمریکایی ها را در پی داشته است.


امام جمعه موقت یاسوج به بحث استیضاح رئیس جمهوری آمریکا در محافل و رسانه های دنیا اشاره کرد و گفت: هم افکار عمومی جهان و هم 42 درصد مردم آمریکا خواستار استیضاح ترامپ( رئیس جمهوری آمریکا) شده اند.


حسینی صدر در پایان سخنانش گفت: ظهور قدرتی بزرگ بنام دین اسلام قدرت جبهه استکباری و هیمنه آمریکا را در نزد افکار عمومی جهان در هم شکسته است.

انتهای پیام/د

پیام عید سعید قربان بندگی و تقوای الهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.