فرمانده نیروی انتظامی داراب خبر داد؛

کشف راز قتل در دشت دینگ/قاتلان پس از ۴ سال دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی داراب از دستگیری عاملان اصلی یک قتل در شهرستان داراب پس از گذشت ۴ سال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب امروز گفت: در مهر ماه سال ۱۳۹۲ گزارشی اعلام شد مبنی بر اینکه ۲ نفر به هویت"ص-ی"و"م-ف"در روستای مرزی این شهرستان و در کوه‌های اطراف قلاتویه معروف به دشت دینگ به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسیده اند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب به محل حادثه اعزام و ضمن بررسی مقدماتی و میدانی پیرامون موضوع، تلاش در جهت شناسائی قاتل و یا قاتلان آغاز شد.

سرهنگ رستمی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد فرد یا افراد ناشناس شب هنگام با حضور در محل حادثه، مقتولان را با شلیک تیر به قتل رسانده و متواری شده اند.

وی افزود: ۴ سال تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی داراب با بکارگیری منابع و مخبرین و رصد اطلاعاتی منطقه و بررسی مسیر‌های ورودی و خروجی و استفاده از اقدامات فنی گسترده و تحقیقات میدانی وسیع از شهود سرانجام کارآگاهان سرنخ‌هایی از راز سربه مهر جنایت به دست آمد که کلید شناسایی عاملان اصلی این جنایت شد.

مأموران پلیس جنایی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی متهمان به هویت (د- م) و (ع- ع) را در روستای طاشکویه دستگیر و به پلیس اگاهی انتقال دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ن

دستگیری قاتلان دشت دینگ در داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار