استاندار کردستان؛

ارتقای فرهنگ عمومی نیازمند برنامه ریزی است

استاندار کردستان گفت: با بهره گیری از روش‌های فرهنگی صحیح و استفاده از تجربیات دیگران برای ارتقای فرهنگ عمومی باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج، گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور مطمنا موفق‌تر از گذشته عمل خواهند کرد و احساس می‌کنم یک تحول جدی در این حوزه در حال شکل‌گیری است.

 به گفته استاندار کردستان، همه باورهایی که تبدیل به رفتارها می‌شود، اگر به درستی شناسایی شود به راحتی می‌توانیم با روش‌های فرهنگی صحیح و استفاده از تجربیات دیگران برای ارتقای فرهنگ عمومی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

 زاهدی بیان کرد: گاهی حتی کوچکترین دروغ‌هایی که به قول خود ما مصلحتی است در جامعه ما تاثیر می‌گذارد از این رو باید با دقت بیشتر به آن توجه کنیم.

وی به حقوق شهروندی نیز گریزی زد و افزود: ما در باورهای خود توجه به حقوق دیگران نداریم اینها چیزهایی است که ما باید در فرهنگ عمومی به آن توجه کنیم.

استاندار کردستان بیان کرد: مباحث فرهنگی به دلیل اینکه کمتر یر روی آنها کار تخصصی انجام گرفته ممکن است  خیلی انحراف‌ها در آن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید دقیقا کار شورای فرهنگ عمومی را انجام و در جایی که به نتیجه می‌رسد سایر شوراها مجری تصمیمات این شورا باشند، گفت: مباحثی که در این شورا به نتیجه می‌رسد باید از سوی سایر شوراها مانند شورای مبارزه با مواد مخدر و غیره مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/  م ح

شورای فرهنگ عمومی باید دقیقا کار شورای فرهنگ عمومی را انجام دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.