دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی است و گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنده‌نگهداشتن این ارزش‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، از این شورا به عنوان یکی از شوراهای مهم نام برد و گفت: مدیرانی که در جلسات شورا شرکت نمی کنند فرهنگ و اهمیت آن را درک نمی کنند.

 وی بیان کرد: امروز دشمنان ایران به واسطه اقتدار و روحیه امامت و رهبری که در این کشور وجود دارد از نزدیک شدن به مرزهای ما می‌ترسند.

حسینی‌شاهرودی از دفاع مقدس به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی نام برد و گفت: خون شهدای زیادی در این دوران به زمین ریخته شده و گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنده‌نگهداشت این ارزش‌ها است.

 وی بر نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ مقاومت در جامعه تاکید کرد وبیان کرد: پیروزی ما در دفاع مقدس به واسطه داشتن همین روحیه مقاومت بوده و هر جا به این روحیه تکیه کرده‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه مقاومت یک جهاد کبیر است، گفت: این جهاد به دلیل اینکه در همه زمینه‌ها می‌آید و تلاش‌هایی را که دشمنان می‌کنند خنثی می‌کند یک نوع جهاد کبیر است.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امروز فرهنگ ایثار و فداکاری در کشور ما وجود دارد و باید این فرهنگ را بیش از پیش تقویت کنیم و این مهم نیاز به کار جدی دارد.

انتهای پیام/ م ح

مقاومت یک جهاد کبیر است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.